Голосування

Які показники якості виховної діяльності є спільними для навчальних закладів усіх рівнів акредитації?





Новини

Інтегрований семінар вчителів фізичної культури та курсу «Захист Вітчизни» «Активізація роботи з фізичного та патріотичного виховання учнів через впровадження нових форм навчальної, спортивно-масової, оздоровчої роботи»

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Марковська Т.В., методист РМК Вівторок, 03 квітня 2018, 20:31

03 квітня 2018 року на базі КЗ «Верхньодніпровська СЗШ №5 І-ІІІ ст.» відбувся інтегрований семінар вчителів фізичної культури та курсу «Захист Вітчизни» «Активізація роботи з фізичного та патріотичного виховання учнів через впровадження нових форм навчальної, спортивно-масової, оздоровчої роботи».

Про проведення докорінної та системної реформи загальної середньої освіти згідно Концепції «Нова українська школа» інформувала методист районного методичного кабінету Т.В.Марковська.

Участь у Всеукраїнському проекті «Грай за права людини» від Ліги толерантності, який поєднує навчання сучасним практикам масового спорту від провідних європейських футбольних клубів з освітою з прав людини, презентував Ю.О.Довженко, вчитель Дніпровокам’янської філії КЗ “Ганнівський НВК «СЗШ-ДНЗ». Ю.О.Довженко також представив свій досвід участі у Edcamp) – «(не)конференції» у м. Дніпро.

Л.К.Тяпкіна, вчитель фізичної культури КЗ «Пушкарівська СЗШ І-ІІІ ст.», представила учасникам заходу зміст варіативного модуля «Чирлідинг», доступність його основних елементів, особливості та методику впровадження в систему фізичного виховання школярів.

Зі змінами правил гри, методикою та практичними навичками суддівства баскетболу та стрітболу, присутніх ознайомив І.О.Шерстяних, тренер відділення баскетболу КЗ «Верхньодніпровська ДЮСШ».

А.В.Кабаченко, вчитель фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни» КЗ «Дніпровська СЗБШ І-ІІІ ст.», представив застосування елементів гри «Олімпійське лелеченя», зокрема рухливої гри «Артбол», на уроках фізичної культури та позакласних заходах. А.В.Кабаченко також розповів про підсумки обласного модульного навчання керівників роїв закладів освіти в рамках гри «Сокіл» («Джура»).

С.С.Перепечин, вчитель фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни» КЗ «Верхньодніпровська СШ №1 І-ІІІ ст.», представив методику підготовки творчого завдання конкурсу «Впоряд» дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»).

Практичні вправи щодо налагодження стрілецької зброї (пневматичної гвинтівки) до виконання вправ вогневої підготовки з учителями предмету «Захист Вітчизни» провів С.С.Тесленко, вчитель фізичної культури та предмету «Захист Вітчизни» КЗ «Пушкарівська СЗШ І-ІІІ ст.».

Семінар був корисним, повчальним і цікавим.

 

 


 

   

Семінар - практикум вчителів історії закладів загальної середньої освіти «Підвищення ефективності уроків історії засобами навчання»

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Середа, 04 квітня 2018, 20:28 Написав Дідик В, І., методист РМК Вівторок, 03 квітня 2018, 14:34

03 квітня 2018 року на базі КЗ «Верхньодніпровська СЗШ №5 І-ІІІ ст.» відбувся семінар – практикум вчителів історії закладів загальної середньої освіти «Підвищення ефективності уроків історії засобами навчання».

Вчитель історії КЗ «Пушкарівська СЗШ І-ІІІ ст.» Крайнік Олена Вікторівна презентувала  освітню технологію  «Квест - технології на уроках історії», з власного досвіду роботи.  Учасники семінару - практикуму переглянули відеофрагменти  уроків з використання елементів квесту як одного із засобів активізації навчальної діяльності учнів.

Тренінг «Використання принципу багатоперспективності та інтелект – карт на уроках історії як засіб сприяння розумінню закономірностей історичного процесу» провела вчитель історії КЗ «Боровківська СЗШ І-ІІІ ст.» Мурга О.М

Під час тренінгу учасники розширили знання щодо принципу багатоперспективності та можливостей його застосування на уроках історії, познайомилися з  програмами по створенню інтелект-карт  які допоможуть сформувати навички ефективної взаємодії з учнями, підтримати педагогічний пошук та творчу ініціативу вчителя.

 

 

 

   

Семінар-практикум вчителів російської мови та зарубіжної літератури «Формування ключових компетентностей та компетенцій особистості засобами мови та літератури»

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Захарук -Чайченко М.А., методист РМК Вівторок, 03 квітня 2018, 14:11

03 квітня на базі КЗ «Верхньодніпровська СЗШ №5 І-ІІІ ст.» вчителі КЗ «Верхівцевська СЗШ №2 І-ІІІ ст.» Пащенко О.В. та Буряк М.С. провели семінар-практикум для вчителів російської мови та зарубіжної літератури «Формування ключових компетентностей та компетенцій  особистості  засобами мови та літератури».

На початку семінару Захарук-Чайченко М.А., методист РМК, ознайомила учасників з нормативною базою щодо роботи в умовах нової української школи.

В рамках семінару учасники під керівництвом Пащенко О.В. та Буряк М.С створювали веб-квест за творчістю М.В.Гоголя, використовуючи при цьому різні інструменти та онлайн-сервіси в залежності від обраної спеціалізації :створення буктрейлерів в програмі Windows Movie Maker, створення інтелектуальних карт за допомогою онлайн – сервісу Coggle.it, створення навчального модулю з онлайн- сервісом Quizlet та створення інтерактивної карти за допомогою Google.

Семінар-практикум видався продуктивним, цікавим, інноваційним та сприяв підвищенню інформаційної компетентності вчителів !

Окрема подяка адміністрації КЗ «Верхньодніпровська СЗШ №5 І-ІІІ ст.» за надану можливість працювати в комфортних умовах.

Детальніше.

 

 

 

   

Семінар-практикум вчителів математики «Розвиток критичного мислення учні у процесі вивчення математики»

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Середа, 04 квітня 2018, 13:38 Написав Administrator Вівторок, 03 квітня 2018, 13:18

03 квітня  2018 року у актовій залі відділу освіти Вехньодніпровської райдержадміністрації відбувся семінар-практикум вчителів математики «Розвиток критичного мислення учнів у процесі вивчення математики».

Методичний захід підготували та провели вчителі математики КЗ «Боровківська СЗШ І-ІІІ ст.» Швайка Раїса Володимирівна та Крот Наталя Олександрівна.

Швайка Раїса Володимирівна презентувала власний досвід роботи щодо застосування прийомів та методів розвитку критичного мислення: ромашка запитань або ромашка Блума, порівняльний метод, метод проблемних ситуацій, дослідницький метод, створення інтелектуальних карт, робота з концептуальними таблицями тощо.

Крот Наталя Олександрівна ознайомила учасників методичного заходу з освітніми ресурсами мережі Інтернет (сервісами Plickers та LearningАpps.org) як інструментів для формування навичок критичного мислення на уроках математики.

Детальніше.

 

 


 

   

Педагогічна майстерня вчителя української мови та літератури Ольги Криворотенко «Технологія розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури: теорія, методика, практика»

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Середа, 04 квітня 2018, 14:07 Написав Захарук -Чайченко М.А., методист РМК Вівторок, 03 квітня 2018, 13:00

02 квітня на базі КЗ «Верхньодніпровська СЗШ №5 І-ІІІ ст.» Ольга Григорівна Криворотенко, вчитель КЗ «Ганнівський НВК «СЗШ-ДНЗ», презентувала свою педагогічну майстерню для вчителів української мови та літератури «Технологія розвитку критичного мислення на уроках української мови та літератури: теорія, методика, практика». Робота вчителя з впровадження технології критичного мислення, яка забезпечує реалізацію компетентісного, діяльнісного і особистісно зорієнтованого підходів до навчання й виховання учнів  та презентація прийомів критичного мислення  - саме ці питання були розкриті Ольгою Григорівною у першому блоці.

У другому блоці учасники в межах вправи «Ротаційні групи» практично оволодівали методикою застосування прийомів під керівництвом вчителів-консультантів: В.М.Палій., вчителя КЗ «Ганнівський НВК «СЗШ-ДНЗ», О.С.Красоти, вчителя КЗ «Верхньодніпровська СШ №1 І-ІІІ ст.», В. І. Жарко., вчителя КЗ «Пушкарівська СЗШ І-ІІІ ст.» та М.М. Черепахіної, вчителя Мишуринрізької філії.

Захід проведено цікаво, продуктивно, творчо та ,насамперед, професійно!

Детальніше.

 

 

 

 

   

Майстер-клас для вчителів інформатики «Створення системи завдань для розвитку життєвих компетентностей учнів»

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Понеділок, 02 квітня 2018, 22:06 Написав Administrator Понеділок, 02 квітня 2018, 21:27

02 квітня  2018 року на базі комунального закладу «Верхньодніпровська спеціалізована школа №1 І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням іноземних мов» відбувся  майстер-клас для вчителів інформатики «Створення системи завдань для розвитку життєвих компетентностей учнів». Програма майстер-класів розроблена за результатами участі  закладу освіти в експериментальному  дослідженні всеукраїнського рівня «Хмарні сервіси в освіті» (керівництво: Інститут інформаційних  технологій і засобів  навчання НАПН України в особі докторанта, кандидата педагогічних наук, старшого наукового співробітника, Литвинової Світлани Григорівни

Методичний захід підготували та провели вчителі інформатики КЗ «Верхньодніпровська СШ№1 І-ІІІ ст.»  Клешня Світлана Миколаївна та Лєщенко Сергій Іванович.

Вчитель – методист Клешня С.М. провела майстер-клас щодо застосування сервісу Рlickers для організації  освітньої комунікації «вчитель-учень».


Лєщенко С.І. провів майстер – клас по створенню різних типів навчальних матеріалів за допомогою ActivePresenter7.

Методичний захід проведено з метою  орієнтації  вчителів інформатики на прийняття нових стандартів діяльності.

Було цікаво, повчально, корисно!

 

 


   

Семінар-практикум для вихователів молодших груп закладів дошкільної освіти «Упровадження ідей освіти для сталого розвитку в роботу з молодшими дошкільниками»

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Вівторок, 03 квітня 2018, 14:24 Написав Желонкіна Л.І., методист РМК Понеділок, 02 квітня 2018, 15:00

Наприкінці березня на базі Верхньодніпровського комунального дошкільного навчального закладу №4 «Чебурашка» відбувся семінар-практикум для вихователів молодших груп закладів дошкільної освіти Верхньодніпровського району «Упровадження ідей освіти для сталого розвитку в роботу з молодшими дошкільниками».

Керівник закладу дошкільної освіти Голик Наталя Віталіївна презентувала освітню технологію педагогіки емпаурменту – надання дитині мотивації, внутрішніх сил і натхнення для активних дій. Звернула  увагу учасників семінару на важливість, для повноцінного розвитку дитини, допомоги малюку виходити із зони комфорту та намагатися розв'язувати різні життєві ситуації самостійно – домірно своїм можливостям. Вихователі познайомилися з основними принципами емпаурмент педагогіки.

У ході проведеного заходу вихователі молодших груп закладів дошкільної освіти району переглянули інтегроване заняття з дітьми молодшої групи «Вода та її властивості» (вихователь Троян М.М.., музичний керівник Піхота Т.І.), педагоги разом дітьми на практиці продемонстрували власні педагогічні знахідки способів розв'язання педагогічної проблеми із впровадження ідей сталого розвитку у освітній процес, враховуючи об'єднання трьох основних складових – екологічної безпеки, економічної стабільності та соціального благополуччя. Діти старшої групи з задоволенням продемонстрували власні здобутки з виконання пісень, танців, декламування віршів, (вихователь Гарасимчук Л.О.)

Під час спілкування педагоги розширили уявлення про модель навчання дітей за педагогікою емпаурменту, безмежні можливості наскрізного навчання. Обмінялися досвідом щодо формування світоглядних орієнтирів особистості дошкільників засобами впровадження освіти для сталого розвитку

 

 

 

   

Семінар - практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти «Психолого-методичні аспекти організації та проведення підготовки вчителів до роботи в умовах Нової української школи»

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Понеділок, 02 квітня 2018, 14:46

29 березня  2018 року на базі КЗ «Пушкарівська СЗШ І-ІІІ ст.» відбувся  семінар - практикум заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти «Психолого-методичні аспекти організації та проведення підготовки вчителів до роботи в умовах Нової української школи».

Про особливості сприйняття змін на рівні особистості та проведення ефективних змін в освітній організації йшла мова під час теоретичного блоку «Освітній менеджмент в умовах змін». Теоретичний блок представила завідуюча РМК  К.В.Цимбаліст.

Теоретичний блок «Технологія тайм-менеджменту як засіб управління часом та підвищення ефективності його використання» провела заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Пушкарівсьа СЗШ І-ІІІ ст.» Н.В. Наумук. Н.В. Наумук презентувала також  систему роботи щодо здійснення моніторингу мотиваційного середовища закладу освіти.

Під час практичного блоку учасники методичного заходу вчилися застосовувати скрайбінг для творчої візуалізації інформації. Провела практичний блок вчитель інформатики КЗ «Пушкарівська СЗШ І-ІІІ ст.» А.М. Зануда.

Детальніше у матеріалах.

 

 

 

 

 

   

Сторінка 3 з 107